درباره ما

نرم افزارهای اداری ،مالی و فروشگاهی هزارویک نیاز 

 با ارتقا روزانه تکنولوژی مخصوصا در زمینه فناوری اطلاعات و مکانیزه شدن سیستم های ارتباطی برای استفاده از نرم افزار های یکپارچه مالی اداری و صنعتی ، تعریف جدیدی برای کسب وکار عصر ارتباطات اس.پرتال اداری ویژگی های بازری دارد که هر استفاده کننده ای تمایز بین اتوماسیون مالی اداری آرین سیستم را با نرم افزار های دیگر به خوبی احساس می کند.

استفاده از پرتال تحت وب هزارویک نیاز، علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه‌ها و در نتیجه بهره ور شدن مشاغل میشود، دستاوردهای چشم‌گیری برای صاحبان مشاغل از جمله پزشکان، صاحبان فروشگاه ها، رستوران دارها،صاحبان کارخانجات، مدیران همایشات و در نهایت محیط زیست به دنبال دارد.

 

  • انجام بسیاری از خدمات در هر زمان و حتی خارج از محل کار

  • استفاده بهینه از زمان با عملیات خودکارسازی فرآیندهای

  • ثبت و نگهداری سوابق در حجم کمتر، ایمنی بالا و مراجعهی آسان

  • تولید گزارشهای متنوع مدیریتی

  • مدیریت و نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان

  • ردیابی امور وپیگیری به موقع مراحل کار

     یکی ازمهمترین اختراعات بشر برای ایجاد ارتباط وتبادل سریع اطلاعات، اینترنت است. اینترنت تمامی انسانهای سراسر دنیارابا تمام گستردگی وپراکندگی جغرافیایی، روزبروزبه یکدیگر نزدیکتر میکند. سیستمهای مبتنی بروب، درشبکه های محلی وجهانی قابل استفاده هستند. امکانات و فواید سیستمهای تحت وب بگونه ایست که توصیه وتاکید مشاوران اقتصادی در جهت تهیه اینگونه سیستمها میباشد.

برخی از خدمات قابل ارائه این هزارویک نیاز عبارتند از:

 

طراحی و پیاده سازی سایت و پرتال های مالی اداری فروشگاهی مبتنی بر وب اعم از:

 

پرتال اینترنتی نوبت دهی پزشکان

ثبت آگهی

پرتال فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی)

پرتال کارخانجات و صنایع تولیدی

پرتال مدیریت همایشات

پرتال رستوران ها (فروشگاه اینترنتی)

پرتال نمایندگی املاک و مستغلات

پرتال صندق قرض الحسنه

 

 

از دیگر مزایای پرتال های هزارویک نیاز این است که بخشهای مختلف نرم افزار می توانند از هر جایی قابل دسترسی باشند بنابراین محل کسب وکار شما می تواند در هر جایی از دنیا قرار داشته باشد، همه آنچه شما نیاز دارید در اینترنت با یک سخت افزار مختصر مثل یک هدست در اختیار شماست.

  • سرعت در برآورده کردن نیازها و درخواست های مشتریان

  • ایجاد زمینه هایی برای مراجعه مجدد مشتری

  • صرفه جویی در میزان هزینه هایی که در تبلیغات و معرفی کسب وکار شما مورد استفاده قرار می گیرند.

  • بالابردن زمینه هایی برای بازاریابی که منجر به فروش بیشتر شما خواهد شد.

  • آشنایی بیشتر با نیازها ، خواسته ها و گرایشات مشتری

  • در نهایت دریافت عکس العمل های مثبت از جانب مشتری که این خود انگیزه ای برای فروش بیشتر ، ارائه خدمات بیشتر و افزایش تولیدات شما خواهد شد

  • افزایش میزان کمی و کیفی سرویس دهی به مشتریان

  • کاستن از مشکلات مشتریان و در نتیجه کاستن از عدم رضایتمندی مشتریان و اعتراضات آنان

  • کاهش فعالیت ها و اتلاف انرژی های دست و پا گیر که ضمن رسیدن به مرحله فروش اعمال می گردند و موجب به هدر رفتن سرمایه های انسانی و مالی سازمان خواهند شد.

  • ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان جدید و قدیم